středa 19. listopadu 2014

♥10 kosmetických věcí,bez kterých bych se neobešla♥

Ahojjj.
Vítám vás u dnešního článku!
Klik na "Další Informace"
Je vám každému jasné co dnes je za článek,takže jdeme na to!

1.Lip Smackers
Bez těhlech miláčků nežiju. Dokonale voní i chutnají a na rtech vydrží celkem dlouho.Kupovala jsem sadu,kde jich bylo 5 na ukázku mám ovšem jen 3 :( (Claires)













2. Baby lips a Balea balzám
Omgg absolutně miluju!:3
Není co jiného k tomuto říci.
















3. Tužka na oči
To je v celku jedno jaká,ale když mám tužku na oči na očích (:DD) tak mi to sluší prostě víc..:)
Tahle na fotce je od Essence a je fajn.













4. Makeup nebo Korektor
Ten nenosím tak často,ale když mám nějaké výraznější akné tak si to dám abych to trošku zamaskovala.
Na fotce je tento v odstínu 29 porcelain.













5. Krém na ruce
Donedávna jsem na to kašlala,říkala jsem si " No a co?" ,ale jak je teď zima a chladné počasí tak se to opravdu hodí. Já používám tohoto miláčka od Loccitane. (Loccitane nebo cz.loccitane.com)













6.Řasenka
Bez řasenky většinou neodejdu z domu. Je to prostě zvyk. Já používám 3 řasenky,ale momentálně nejčastěji tuhle od Essence Get Big Lashes! Řasy prodlouží,zahustí,ale když s ní neumíte tak trošku slepuje.(rossman,dm..)
7. Odličovací ubrousky
Momentálně používám tyhle od Niveii. Z jedné strany peeling z druhé strany odlíčení. Perfektní.(Rossman,dm..)

8.Micelární voda
Tuhle od Garnieru naprosto miluji. Už ji mám přes půl roku a to ji používám každý den. (Rossman,dm..)

9.Oční stíny
Nějaké nude stíny zbožňuji. Tyhle od NYC jsou dobré. A k tomu pravý opak barevné stíny. Byl to dárek:)


10. Lak na nehty & čistič rukou
Nepotřebuje komentář.
Anatomicals čistič rukou (ladybox.cz)
Miss Sporty lak na nehty (dm,rossmann..)
Avon lak na nehty (Avon)





Žádné komentáře:

Okomentovat