pondělí 17. listopadu 2014

News #1 - Vánoce,Články v Angličtině,Vánoční Edice

Ahooj.
Klik na "Další informace"

Budu vám tu povdat co se mi prostě honí hlavou,takže pokud vás to nezajímá nečtěte dál..:)
Taky nesnášíte to jak jste v čekání na vánoce? Já strašně!
Je to úplně grrr.
Zrovna včera jsem byla ve Vaňkovce a tam už Vánoční výzdoba a tak..Nádhera tohle!:3
Co dáváte lidem na Vánoce? Já vím co bych všem dala,ALE když už to mám v košíku tak si to hned rozmyslím..Nechápu se.
Také přemýšlím,že bych psala články také v aj. Všimla jsem si že mám hodně amerických čtenářů.(Proč asi,název:D)
Jinak,jsem asi jediný člověk na světě,kterému od yankee voní jen jedna svíčka?o.O
Celá šťastná jsem si včera šla do Vaňkovky,protože tam yankee jsou,ale skoro žádná mi nevoněla..
Jsem vážně divná:D Voněla mi jen Icicles,ale nechala jsem ji tam..
Také budu dělat vánoční edici!:)
Dočkáte se nějakých fotek z pečení,fotky dárečků,co jsem dostala k vánocům,co si přeji (to už jste mohli číst),možná i nějaké typy na dárky a dekorace..
Už teď vidím jak američané přidávají fotky vánočních stromečků..a to je listopad,prosím pěkně.Ti Amíci jsou vážně padlí na hlavu.
Takže to bude pro dnešek všechno.
Užijte si den.
Eliz.

Žádné komentáře:

Okomentovat