pátek 14. listopadu 2014

Co si přeji k Vánocům a narozeninám? o.O / What I wish for christmas and birthday gifts? o.O

Čau,čau!
Po 4 dnech zase další článek:)
Momentálně jsem bohužel nemocná,takže nejsem ve škole= článek je tady!
Kdybych byla zdravá tak je až zítra nebo pozítří takže tak..:)
Dnes to bude co si přeji k vánocům a narozenínám.
Je to spojené,protože to mám jako kdyby hned za sebou :))
A hlavní je jedna věc,kterou dám jako první a tu když dostanu tak už nic nechci to  chápete snad..:)
Jdeme na to.
Klik na "další informace"


 Mobil
Tohle je taková dražší věc. Kdybych dostala tohohle miláčka tak jsem spokojená.
Podle recenzí je to dobrý mobil a já nový už opravdu potřebuji. Ten co mám teď je dobrý tak akorát na budík.Je to Samsung blabla..
Je to Huawei Ascend Y530.


Teď už jste v části "Kdybyste mi chtěli ještě něco koupit tak tohle"

Nepohrdla bych žááádnou kosmetikou!:3*
Hodily by se mi nějaké jeany,legíny..je mi to už jedno..
Jediný co vím že dostanu je taková ta kilová nutella...(ano jsem milovník sladkého)
Předem už jsem dostala nějaké peníze,takže za ty si také něco koupím...
A určitě to bude Yankee Candle Christmas Eve nebo Snowflake Cookie. V našem městě máme prodejnu Yankee takže je to pro mně jednodušší než objednávat přes internet. 
(Prodejna)
Samozřejmě i přes internet je to fajn,akorát máte poštovné 150 Kč,což je když si vezmete cenu svíčky (např.500Kč) + 150 Kč doprava už je to 650..takže se vám to dost prodraží. Koupíte ZDE
Zmiňované svíčky:



Jen pro ukázku jak vypadají prodejny v jiných zemích..




Je to vtipné,když se podíváte co je u nás,ale to už odbočuji.
Tohle je vlastně vše,co bych si přála. Určitě vám udělám článek co jsem dostala k Vánocům a vyjdou typy na dárky.
Mějte se,
Eliz.

Žádné komentáře:

Okomentovat